Notícies

Premi Conviure del Parlament de Catalunya: alumnes de 1r de CF de Grau Superior d'Administració i Finances

Els alumnes de primer del CFGS d’Administració i Finances, guanyadors del Premi Conviure del Parlament de Catalunya

Els alumnes de primer del Cicle Formatiu de Grau Superior d’Administració i Finances del nostre institut han estat guardonats amb el Premi Conviure, atorgat per l’Associació d’antics diputats al Parlament de Catalunya, en categoria de guanyadors.

Aquests competien amb altres alumnes de Batxillerat i Cicles formatius de la resta de centres educatius públics i privats de Catalunya per elaborar a classe, com a pràctica del mòdul de Gestió de la Documentació Jurídica i Empresarial, un projecte de llei intentant emular la feina dels nostres diputats i diputades al Parlament de Catalunya i com a colofó de la visita que van fer el passat 14 de febrer al Parlament, on van viure en primera persona les dificultats per arribar a una entesa entre diversos grups parlamentaris.

En aquesta pràctica, els nois i noies van elaborar un projecte de llei de pràctiques remunerades per a estudiants de Formació Professional, coordinats i tutoritzats per la professora titular del mòdul, Neus Guillamet.

Pel fet d’haver rebut el guardó, els nostres alumnes podran participar el proper mes de juny en una sessió parlamentària al Saló de Sessions del Palau del Parlament, on es recrearà una sessió plenària presidida per la Presidenta del Parlament, Carme Forcadell o bé per un membre de la mesa presidencial del Parlament i es debatrà el projecte de llei premiat.

Felicitem als nois i noies de primer d’Administració i Finances i a la seva professora pel premi i esperem que segueixin demostrant el potencial que mostren cada dia a classe. Per molts anys!

La notícia ha sortit al Diari de Girona. La podeu llegir, clicant aquí.