VENDA DE LLIBRES DE TEXT PER AL CURS 2017-2018: informacions

Benvolgudes famílies,

Pel proper curs 17-18, la venda de llibres al nostre centre es realitzarà amb la plataforma que ofereix l'empresa llibres text. Ens sembla que és una bona eina per facilitar la venda de llibres i material didàctic a totes les famílies facilitant diverses formes de pagament i diverses possibilitats per realitzar l'enviament a l'adreça que indiqueu.

Hi ha 2 terminis per fer la reserva dels llibres

• Primer termini ( pels alumnes que es matriculen el mes de juny/juliol): del 10 de juliol al 15 d'agost (es realitzarà l'entrega de tot el lot a l'adreça que indiqueu durant la segona quinzena del mes d’agost).
  • Segon termini (pels alumnes que han d'anar a recuperacions el mes de setembre): del 4 al 30 de setembre

Pel que fa al pagament la plataforma dona 3 opcions:

• Al mateix moment amb càrrec una targeta de crèdit
  • Realitzant una transferència un cop finalitzat el procés de reserva
  • Generant un codi de barres per poder anar a pagar al caixer automàtic de caixabanc amb una targeta de crèdit de qualsevol entitat

Abans d’acabar el curs s’informarà a les famílies dels llibres de text de les matèries optatives o altres especificacions personals en cas que sigui necessari

Seguint les instruccions que trobeu a sota, veureu que és una eina molt àgil i fàcil d'utilitzar, pensada i utilitzada per molts centres tant de primària com de secundària.

Informar-vos també que s'ha pactat amb l'empresa que hi hagi 1 enviament gratuït per a cada família, i que sobretot no enquaderneu, poseu noms, guixeu... els llibres si creieu que a l'inici de curs hi ha possibilitats de canviar-ne algun (llavors caldria comprar un nou llibre i no es permetrien canvis).

En cas de dubtes o dificultats per a la realització de la comanda podeu venir a l’institut els matins a l’institut del 17 al 21 de juliol de 9.00 a 13.00h

Per acabar, informar que AFINS (Associació de Famílies de l'Institut), proposa que si hi ha famílies interessades en la compra  de llibres de segona mà, estiguin alerta, perquè abans de realitzar la venda on-line mitjançant llibres text, s'organitzarà un dia per fer aquestes vendes al centre mateix.

Esperem que tinguem un bon inici de curs.

Bon Estiu.

Dolors Oliveras Ferrerós

PODEU SEGUIR LES INDICACIONS SEGÜENTS, O BÉ IMPRIMIR-VOS AQUEST DOCUMENT PDF.

Benvingut a la plataforma de reserves On-line de Llibres Text - Servei domicili Institut Sts Coloma de Farners

Passos a seguir per fer la seva reserva de llibres:

Entrar a la pàgina web : www.llibrestext.com

Accedir a la pestanya “ alumnes“ (part superior de la pàgina web). S’ obrirà una pantalla on els demana el “número facilitat per centre”.

El número és: 156517

Clicar “nou usuari” per poder-vos registrar i empleneu les dades sol·licitades. O “ usuari ja registrat”, en el cas que vulgueu consultar dades o fer una nova reserva.

Un cop registrats, posar el nom de l’ alumne i triar el pròxim curs a realitzar , clicar a “alta nova reserva”.

S'obrirà el llistat de llibres del curs triat, podreu escollir els que necessiteu. Fent clic sobre de la descripció veureu la foto. Un cop feta la tria, assegureu-vos que és correcte, podeu modificar la reserva abans de fer la confirmació, i acceptar.

Un cop triat els llibres us demanarà confirmar l’ adreça d’ enviament.

Triar la forma de pagament ( targeta, codi de barres o transferència bancària ), un cop triat rebreu un correu informant-vos de la vostra reserva. Les reserves que es facin amb codi de barres o transferència, triguen entre 24 i 48 hores en aparèixer com confirmades.

Els llibres s’ enviaran a l’ adreça indicada en els terminis establerts.

NOTA: Per fer devolucions o comunicar una incidència heu de seguir els passos que trobareu a la pestanya devolució / incidència. Aquestes es poden fer en un termini de 15 dies de rebre els llibres. Un cop passat el termini no s’ admetran les devolucions.

Si en el moment de la recepció, en l’ albarà de continguts troba que li notifiquem que hi ha un llibre pendent, aquest el rebrà directament al centre.

Factures: La vostra factura la podeu imprimir directament en la pestanya factures.

Per dubtes podeu contactar amb LLIBRES TEXT S.L. a través

incidencia@llibrestext.com

TINGUI A MÀ EL NÚMERO DE CENTRE I EL NÚMERO DE RESERVA

Llibres Text.SL. Pol. Empordà Internacional C/ Castelló Nº 5, 17469, Vilamalla, Girona. Telèfon 972527427 Info@llibrestext.com www.llibrestext.com