COMUNICAT VAGA D'ESTUDIANTS

Dijous 28 d'abril hi ha la convocatòria de vaga convocada pel Sindicat d'estudiants, amb les manifestacions pertinents a cada capital de província.

D’altra banda, el Sindicat d’estudiants dels Països catalans n’han convocada una altra els dies 27 i 28 de setembre, sense cap manifestació al darrere. La majoria d’ estudiants de 3r i 4t d'ESO i d'estudis postobligatoris del nostre centre, després d’haver-ho debatut amb l’equip directiu, sembla que seguiria la convocatòria de dos dies.

Per això volem puntualitzar:

-. La vaga és d'estudiants i per tant el centre continuarà amb les seves activitats lectives amb normalitat ja que no és vaga de professorat.

-. L'alumnat de 3r i 4t ESO necessita una autorització escrita per part de la família. Aquest document el té l'alumne.

-. L'alumnat de 1r i 2n d'ESO, segons la normativa vigent, NO estan autoritzats per fer vaga.

-. Davant la diversitat de sol·licituds de vaga (1 o 2 dies), des de la direcció s’ha aconsellat que consensuessin el dia 28, data en què coincideixen els dos sindicats i a més hi ha convocada la manifestació.

Restem a la vostra disposició per a qualsevol dubte.

Atentament,

La direcció