JORNADA DE PORTES OBERTES 2016

Jornada de portes obertes

L’ Institut de Sta. Coloma de Farners organitza , el proper dissabte 30 d’abril de 2016 de 10:00 a 13:00 , en el marc de la seva programació anual, la Jornada de Portes Obertes per tal de donar-vos a conèixer el centre: l’ oferta dels ensenyaments que s’hi imparteixen, les instal·lacions i els recursos educatius.

Com podeu veure en el programa que us adjuntem, tindreu a la vostra disposició tot un seguit d’activitats, informacions i exposicions.

Com ja és habitual, les visites al centre estaran guiades per alumnes que aquest curs acadèmic fan 1r d’ ESO.

Podreu gaudir de la representació dels protagonistes del Llibre de les bèsties, de Ramon Llull, treballat al llarg del curs 2015-2016. Acompanyarà durant el matí una actuació musical de cançons de Carmina Burana, de Carl Orff, per part dels alumnes de l’àrea de música.

Ens agradaria comptar amb la vostra presència per tal de poder compartir amb vosaltres aquesta jornada de portes obertes a la qual sou tots convidats.

Us esperem a tots el dissabte 30 i preguem que feu extensiva aquesta invitació als familiars i a les amistats que desitgeu.