Projecte dels alumnes de PFI a la Fira de les Herbes de Ratafia

Els alumnes del PFI d’Auxiliar de Pintura de l’Institut de Santa Coloma de Farners van participar, una vegada més, en l’exposició de flors organitzada pel Centre Municipal d’Educació de Santa Coloma de Farners.

L’edició d’enguany, la qual va tenir lloc a la sala d’actes Lluís Caparrós entre els dies 6 i 12 de maig, portava el títol de “Mots i flors” i els alumnes van haver de desenvolupar una composició original a partir d’un text i d’una flor assignada de manera aleatòria; el nostre alumnat va haver de treballar sota la inspiració d’un fragment del conte Una carta, de Mercè Rodoreda, i de la flor del pensament.

Per tal de dur a terme aquest muntatge van fer servir materials, suports i tècniques de naturalesa diversa, com ara el Photo Transfer, la pintura sobre fusta o la utilització de flors naturals en jardineres verticals construïdes mitjançant palets.

En cas que no hàgiu pogut visitar l’exposició, a continuació tindreu la possibilitat de gaudir amb una petita mostra del treball realitzat. Hi podreu apreciar tant el procés com el resultat.