7 alumnes de l'Ins de Santa Coloma han rebut la distinció per l'excel·lent a les PAU 2017

Tots els nostres alumnes que espresenten a les proves PAUl' aproven.

El Govern distingeix els 412 estudiants que van obtenir un Excel.lent a les Proves d'Accés a la Universitat 2017

Felicitem a tots els alumnes de batxillerat i cicles formatius de grau superior que han superat les proves PAU 2017. Felicitats a tots!!!

Fem especial esment als 7 alumnes  que han igualat o superat  el 9 a la part general i  han merescut una Distinció de les Proves PAU que atorga el Consell interuniversitari de Catalunya:

- Mònica Batlle

- Ona Boada

- David Heitmann

- Íngrid Roca

- Joan Tàssies

- Georgina Torra

- Oriol Verdú

Els hi volem fer arrribar la nostra més sincera felicitació  a tots ells i  a les seves famílies sense el recolzament de les quals no hauria estat possible assolir aquests resultats. I a tot l’equip docent de batxillerat, que ha treballat amb rigor en la seva tasca docent, formativa i més humana per aconseguir el millor dels seus alumnes.

L’acte de lliurament de les Distincions de les Proves d’Accés a la Universitat es va dur a terme el dijous  dia 20 de juliol a les 18:30 hores a l'Auditori de Barcelona. El molt honorable Carles Puigdemont, el Conseller d’Empresa i Coneixement, Santi Vila  ha estat acompanyat pel secretari general del departament, Xavier Gibert; el secretari d’Universitats i Recerca, Arcadi Navarro; la directora general d’ESO i Batxillerat, Montserrat Llobet; la secretària general del Consell Interuniversitari de Catalunya (CIC), Mercè Jou; i el director general de Recerca, Francesc Subirada; entre d’altres. i altres autoritats, per  lliurar les distincions.

Enguany 412  alumnes de tot Catalunya dels 25.469 que es varen presentar a les proves PAU  han obtingut un excel·lent que ha merescut la distinció del Consell interuniversitari. Indubtablement  un premi a l'esforç i a la perseverança d'aquests alumnes.

Les estadístiques:

234 són noies i 178 nois;

202 procedeixen de centres públics, i 210 de centres concertats/privats

Podeu trobar més informació a la  nota de premsa  http://universitatsirecerca.gencat.cat/ca/inici/nota-premsa/?id=301076

Les fotografies de l’acte commemoratiu es podran consultar apartir del 31 de juliol al web http://universitats.gencat.cat/distincionsPAU2017.