Activitats escolars

FIRST LEGO LEAGUE 2015

El proper dissabte 24 de gener del 2015 (9h-13h) tindrà lloc la competició de la First Lego League (FLL) de Girona al Campus Motilivi de la UdG.

Cada any FLL convida als equips a descobrir la diversió i l'emoció en la ciència i la tecnologia proposant un nou desafiament relacionat amb algun tema o problemàtica actual, que té tres parts:

- Projecte científic
- Disseny i programació d'un robot
- Valors FIRST LEGO League

EL TEMA: WORLD CLASS.

El nostre equip  ha treballat diferents mètodes d'aprenentatge a través de noves tecnològies.  Quin és el futur de l’educació?
Els equips FIRST LEGO League hi trobaran les respostes!
Amb el repte 2015 FLL WORLD CLASS, més de 230.000 nens, nenes i joves d'entre 10 i 16 anys de més de 70 països redissenyaran com adquirim coneixements i habilitats en el segle XXI.
Els equips exposarem als adults què i de quina manera volem aprendre.
Prepareu-vos per a una classe totalment nova!

També hem dissenyat i programat un robot per a superar les missions al tauler de joc.

I com a grup demostrarem la integració dels valors de la FLL: treball en equip, competència amistosa, descobriment, respecte entre els companys, etc.

L'EQUIP

Els alumnes participants de 3r. i 4t. d'ESO de l'Institut de Santa Coloma de Farners us animem a venir i participar de la gran festa

Arnau Martín, Arnau Peipoch, Pau Carreras, Teo Parella, Xavier Gibert i Ricard Zambrano