DIA DEL MEDI AMBIENT 2010

DIVENDRES 26 DE MARÇ

Durant tot el matí, i com ha estat habitual aquests darrers cursos, el dia del medi ambient tots els alumnes de la ESO dediquen el seu temps a tallers i activitats preparades i diferenciades per grups i cursos.

El conjunt de les activitats , inclòs el repartiment dels butlletins de les notes, està previst que acabi a la una del migdia.

Us comuniquem que la comissió permanent del Consell Escolar de l’IES ha aprovat acabar les activitats lectives de tots els cursos de la ESO a les 13 h ( mitja hora abans de l’horari habitual del divendres) amb el conseqüent canvi del transport escolar . La sortida del transport escolar del dia 26 de març és a les 13 hores.

Els cursos d’estudis postobligatoris ( batxillerat , cicles i PQPI) , realitzaran el seu horari habitual de classes.