Jornada del medi ambient

CELEBRACIÓ DEL DIA MUNDIAL DEL MEDI AMBIENT

El dilluns 5 de juny és el Dia Mundial del Medi Ambient i al nostre institut des del curs 2005-2006 ho anem celebrant. Al principi van ser dues hores i als últims anys ho fem un dimecres o divendres tot el dia. Aquest curs serà el dia 3 d'abril, final del 2n trimestre . En anys anteriors, els tallers i jocs que es van realitzar varen ser els següents:

• Taller 1. Escultura. A partir de material reciclat es farà una escultura, inicialment individual però que al final serà col•lectiva i serà el nostre monument en motiu del Dia Mundial del Medi Ambient.
• Taller 2. Encistella! Competició esportiva d’encistellar en diferents recipients però a la mateixa distància una llauna, una ampolla de plàstic, una pilota de paper, entre altres productes de rebuig.
• Taller 4. Dibuixem una mascota. Taller de dibuix, amb l’objectiu d’aconseguir una mascota per a la comissió d’Escoles Verdes.
• Taller 7. Joc del mocador sense mocador. És el joc clàssic de dos equips anant a buscar el mocador però en aquest cas hi haurà un residu que no només s’haurà d’aconseguir portar cap al teu equip sinó també llençar-lo al seu recipient.
• Taller 8. Trencaclosques- Puzzle. Un joc estil Gimcana, basat en proves d’enginy que té com a resultat final la construcció d’un puzzle.
• Taller 9. Joc del Mico. Joc estil joc de l’Oca (o el de l’institut) però en lloc d’oca hi ha Mico, que si caus a la casella cal dir “De mico a mico i tiro perquè reciclo”.
• Taller 10. El Comptagotes. Joc de pistes relacionat amb l’aigua i amb la comarca de la Selva.
• Taller 11. Jocs de taula i enginy. Jocs estil joc de Dames, xapes, trivial,...