Participació al FÒRUM DE LA XARXA D’ESCOLES VERDES DE CATALUNYA (XESC)

El Dijous 28 de Novembre del 2013 va tenir lloc a la Casa de Cultura de Girona el II FÒRUM DE LA XESC.

Del nostre Centre hi van participar 3 alumnes  que formen part del “Comitè Ambiental”:

Laura Casadevall  de 2n d’ESO

Maria Martínez de 4t d’ESO

Eloi Agell  de 4t d’ESO

I també les dues dinamitzadores. Imma Busquets i Pilar Margall

Hi vam participar prop de 30 Centres entre Primària Secundària i Cicles Formatius de les diferents comarques de Girona. Entre tots érem aproximadament unes 200 persones

Vàrem fer un intercanvi d’experiències sobre les actuacions que cada Centre porta a terme.

Per part nostre els 3 alumnes representants de Comitè Ambiental van explicar als seus companys els projectes que portem a terme en el nostre Centre dins el tema de “Mobilitat sostenible”:

El Projecte “MOU-TE EN BICI”

El Projecte “VELO-BICI”

Van fer una exposició molt detallada i acurada d’aquests dos projectes i van ser molt valorats pels seus companys.

Després del dinar tots junts al Parc de la Devesa, vàrem  anar a la ribera del Ter i entre tots vam plantar uns 20 arbres.

Va ser un dia molt bonic, de convivència entre tots i una experiència molt enriquidora en tots sentits.

Ens ha ajudat, a tots plegats,  a conscienciar-nos de la importància de posar el nostre granet de sorra per respectar la Natura i  pensar en les futures generacions  “ja que el Planeta és la nostra llar i entre tots podem salvar-lo”.