EXÀMENS DE RECUPERACIÓ DE MATÈRIES DE CURSOS ANTERIORS (25 de gener i 1 de febrer de 2017)

Us informem que per acord dels departaments didàctics del nostre centre, les matèries de tecnologia, ciències socials, matemàtiques i ciències naturals realitzaran els exàmens de recuperació de matèries pendents de cursos anteriors en les següents dates i horaris:

Dimecres 25 de gener:    15.30 h ciències naturals
  16.30 h tecnologia
Dimecres 1 de febrer: 15.30 h matemàtiques
  16.30 h ciències socials

Val a dir que cadascuna de les matèries implicades en aquest calendari ja ha posat en coneixement de l’alumnat les condicions de l’examen i altres activitats que s’han demanat per avaluar aquestes matèries.

D’altra banda, les matèries de llengües i llengües estrangeres continuaran realitzant la recuperació de les seves matèries pendents al llarg del curs acadèmic present amb les bases que resten publicades a les programacions.

Recordeu que les famílies seran les responsables de portar i recollir els alumnes ja que no hi ha transport en aquesta franja horària.