Batxillerat

Matrícula 1r de batxillerat - Curs 17-18

La matrícula de Batxillerat es tramita presencialment a la secretaria de l'institut.

Per a més informació consulteu l'apartat "Info matrícula a batxillerat".

Tot l'alumnat tindreu dia i hora assignat per tramitar la matrícula. Consulteu aquest apartat abans del primer dia de matrícula per saber el dia i l'hora que haureu de venir i per tal d'obtenir la documentació que haureu de portar.

JULIOL - Matrícula ordinària d'alumnes que heu fet 4t d'ESO i passeu a 1r de batxillerat:

• Totes aquelles famílies que heu rebut el correu electrònic del Departament d'ensenyament, on es diu que teniu plaça assignada a l'Institut Santa Coloma de Farners, podeu formalitzar la matrícula demà dia 4 de juliol de 12h a 14h.

SETEMBRE - Matrícula extraordinària d'alumnes que heu fet 4t d'ESO i repetidors de 1r de batxillerat:

• Dia i hora de matrícula de nou alumnat que ha de fer 1r de batxillerat.pdf
  • Dia i hora de matrícula de l'alumnat repetidor de 1r de batxillerat.pdf

Documentació que cal portar per tramitar la matrícula:

Els alumnes propis del centre amb matèries d'ESO pendents per setembre:

• Durant el període de matrícula ordinària, primers de juliol:
  • han de confirmar al centre assignat la seva voluntat de mantenir la plaça a l’espera dels resultats de l’avaluació de setembre.
  • Durant el període de matrícula extraordinària, primers de setembre:
  • Podran tramitar la matrícula si han obtingut el títol del graduat d’ESO, segons el dia i hora assignat, o perdran la plaça assignada.