Batxillerat

Matrícula 2n de batxillerat - Curs 17-18

La matrícula de batxillerat es tramita presencialment a la secretaria de l'institut.

Per a més informació consulteu l'apartat "Info matrícula a batxillerat".

Tot l'alumnat tindreu dia i hora assignat per tramitar la matrícula. Consulteu aquest apartat abans del primer dia de matrícula per saber el dia i l'hora que haureu de venir i per tal d'obtenir la documentació que haureu de portar.

Calendari de Matrícula de batxillerat

JULIOL - Matrícula ordinària dels nous alumnes d'altres centres preinscrits admesos amb plaça assignada:

• Dia i hora de matrícula de l'alumnat que ha de fer 1r de Batxillerat.pdf
  • Dia i hora de matrícula de l'alumnat que ha de fer 2n de Batxillerat.pdf

En el supòsit d'alumnes preinscrits d'altres centres que no heu obtingut plaça i teniu el títol d'ESO (o equivalent a efectes acadèmics), passeu per secretaria, el 14 de juliol, per consultar si s'han produit places vacants. Aquestes s'assignaran per l'ordre en què esteu a la puntuació definitiva del barem.

SETEMBRE - Matrícula extraordinària dels nous alumnes d'altres centres preinscrits admesos amb plaça assignada:

• Dia i hora de matrícula de l'alumnat que ha de fer 1r de Batxillerat.pdf
  • Dia i hora de matrícula de l'alumnat que ha de fer 2n de Batxillerat.pdf

Documentació que cal portar a la secretaria per tramitar la matrícula: