Premis de Recerca Jove (Generalitat de Catalunya): dos alumnes i l'institut han estat premiats.

El dissabte 2 d'abril de 2016, a l'Auditori de Barcelona, es van lliurar els Premis de Recerca Jove, convocats per l'AGAUR i pel Departament d'Empresa i Coneixement de la Generalitat, que són els més prestigiosos guardons que reconeixen els treballs de recerca.

Els alumnes Pep Tàssies i Núria Noguera han estat reconeguts amb un premi cadascun pels seus treballs de recerca respectius.

I l'Institut de Santa Coloma de Farners ha rebut el Premi Recerca Jove 2015 "per l'estímul eficaç de la creativitat científica, de l'esperit de la recerca entre els alumnes i per l'alt grau de coordinació d'esforços".

De les comarques de Girona, l'institut de Santa Coloma de Farners i l'institut Ramon Muntaner de Figueres són els únics que han rebut un reconeixement similar.

Per a més informació, podeu clicar aquí.