Serveis

Borsa de treball

La borsa de treball de l’Institut de Santa Coloma de Farners és un servei que té per objectiu facilitar la inserció dels alumnes i ex alumnes de l’institut i ajudar-los a trobar una feina relacionada amb les competències professionals adquirides, donant resposta a les ofertes de treball de les empreses i potenciant les relacions amb les institucions i empreses de l’entorn.

Empreses

Les empreses podreu publicar ofertes de treball clicant en el següent apartat:

Publicar una oferta de feina

Les empreses interessades en acollir alumnes en pràctiques ens podeu enviar la sol·licitud en el mateix correu electrònic, indicant la persona i el telèfon de contacte. Ens posarem en contacte amb vosaltres, el més aviat possible.
Per sol·licitar informació o resoldre qualsevol dubte, ens podeu escriure al correu b7005376@xtec.cat

Alumnes

Els alumnes i ex alumnes que busqueu feina, podreu registrar-vos clicant en el següent apartat:

Alta alumnat - Ofertes publicades

Els alumnes podreu accedir a la borsa de treball i veure totes les ofertes publicades. Si esteu interessats en una oferta, podreu enviar el currículum accedint a l'oferta.