POLÍTICA DE QUALITAT
L’Institut de Sta. Coloma de Farners és un centre públic d’ensenyament secundari obligatori i post obligatori que imparteix ESO, Batxillerat, Cicles Formatius de grau mitjà i superior, el curs de preparació per l’accés al GS i el PFI d’auxiliar de pintura.
La Política de Qualitat de l’Institut de Sta. Coloma ha estat i estarà sempre, d’acord amb satisfer les expectatives i necessitats educatives dels nostres alumnes, les famílies i de les empreses, oferint-los uns ensenyaments i serveis de qualitat, cercant la millora continua i aspirant a l’excel·lència en el servei.
El nostre sistema de qualitat vol abastar tots els processos claus relacionats amb l’ensenyament-aprenentatge de tots els estudis que s’imparteixen al nostre l’institut.
La implantació i el manteniment del nostre sistema de gestió de la qualitat garanteix el compliment d'aquest objectiu, el qual contempla com a referents:
La dimensió personal de l'alumne/a, que exigeix la satisfacció de les seves necessitats formatives.
La dimensió familiar, els pares i mares han de tenir confiança i garantia de la qualitat del servei educatiu que reben els fills i filles.
La dimensió professional, que exigeix complir amb el nostre compromís amb la satisfacció del professorat, personal d'Administració i Serveis, empreses, universitats i institucions.
La dimensió social, que reclama millorar la qualitat humana de les persones per tal de millorar la convivència i desenvolupament de la societat.
I l'acompliment i actualització dels objectius de qualitat i els requisits establerts per l'Administració Educativa.
L’acompliment, actualització i millora contínua dels objectius de l’Institut, els aspectes mediambientals i les accions preventives envers la seguretat dels treballadors i alumnes del centre.
L’interès per acomplir els requisits establerts per l’Administració Educativa i d’altres lleis i disposicions que siguin d’aplicació, com les normes de prevenció i les mediambientals, de tal manera que assegurin la reducció dels riscos laborals, l'eliminació de la sinistralitat i puguin preveure i evitar o minimitzar els possibles efectes contaminants.
DOCUMENTS RELACIONATS
-PEC
-NOFC
-PLC
Normes d'organització i funcionament de centre Correspon al centre educatiu determinar l'estructura organitzativa pròpia d'acord amb els objectius i criteris del projecte educatiu del centre. L'organització no és una finalitaten si…
El projecte lingüístic és el document que recull els aspectes relatius a l'ensenyament i a l'ús de les llengües en el centre educatiu. En aquest…
El projecte educactiu de centre és el marc que serveix de guia per a l'organització del centre. Aquest PEC recull els diferents documents que han…