Qui som?

AFINS: Associació de famílies de l'Institut de Santa Coloma de Farners

[Podeu accedir al document complet de presentació d'AFINS, clicant aquí]

Associació de Famílies de l’INStitut (AFINS)

Som una entitat sense cap ànim de lucre, constituïda el 21 de març de 2017, formada per tota la diversitat de les famílies de l’alumnat de l’Institut de Santa Coloma de Farners.

No som AMPA: associació de mares i pares alumnes.

Per tirar endavant totes les tasques, Afins està representada per una Junta Directiva. Els seus càrrecs són voluntaris i no remunerats; es decideixen en l’Assemblea General de socis i qualsevol pare, mare o tutor/a d’alumnat matriculat a l’Institut en pot formar part.

Ens uneixen els mateixos valors:

Cooperació

Compromís

Creativitat

Participació

Diversitat

Responsabilitat en la cura del medi ambient

La Junta derivada de l’última Assemblea General, celebrada el 28.11.2018, està formada per:

Gemma Dalmau, presidenta

Olga Moreno, secretària

Sonia Molina, tresorera

Però som molts els que fem possible aquest projecte treballant en equip:

Eva Ribas (base de dades de correus i enviament de comunicats a les famílies)

Sílvia Molins (representant d’Afins al Consell Escolar Municipal de SCF)

Pere Vilà (manteniment Instagram i representant de les famílies al Consell Escolar)

Bea Jodra (representant de les famílies al Consell Escolar)

Montse Vidal (organització d’actes)

Josep Antoni Tàssies (disseny)

Maria Massot (revisió de textos)

M. Àngels Fernández

Bàrbara Lloberol

Mònica Negre

María Noguera

Montse Negre

Anna Matamala

Imma Busquets

I, evidentment, tots els associats que fan possible, amb les seves quotes anuals, dur a terme els projectes de millora de la qualitat del sistema educatiu públic i de les condicions d’escolarització de tot l’alumnat de l’Institut.

Què fem?

Donem suport a mares, pares, tutors, professorat i alumnat del centre en tot allò que contribueix a la millora de la qualitat de l’ensenyament que reben els i les alumnes.

Promovem la participació de les famílies en la comunitat educativa.

Programem i realitzem esdeveniments propis, de caire cultural i festiu.

Escoltem l’alumnat i fem obres d’actuació de millora de les instal·lacions del centre en benefici de tots els alumnes i del professorat.

Organitzem sessions formatives d’interès general.

Col·laborem estretament amb la Direcció del centre en les propostes que ens plantegen.

Aportem les nostres idees constructives al Consell Directiu.

Som un punt d’enllaç i comunicació entre les famílies i la Direcció del centre.

Administrem i gestionem els recursos econòmics de què disposem de manera eficient i amb total transparència.

Com fer-se soci?

Pagant la quota anual de 30 € per fill/a escolaritzat/da, i de 45 € en el cas de dos fills o més escolaritzats al centre.

L’opció de fer-se soci l’ofereix el mateix programa informàtic a l’hora d’adquirir els llibres de text marcant la casella corresponent a aquest efecte.

Fent-se soci s’obté automàticament un descompte en l’import total de la compra, amb un benefici immediat.

Avantatges de ser soci

•Descomptes en extraescolars.

•Promoció del reciclatge dels llibres de text.

•Descomptes importants en la compra dels llibres de text, les llibretes, l’agenda...

•Servei d’atenció psicològica per aquell alumnat que ho necessita, bé de manera puntual o amb regularitat, cosa que repercuteix en el benestar del conjunt de la comunitat educativa.

Ja som molts els socis d’Afins que gaudim dels avantatges que ofereix l’Associació. Totes les idees i iniciatives de millora són benvingudes a l’associació de famílies.

Us animem participar-hi de manera activa:

•Assistint a les reunions obertes que la Junta convoca de manera periòdica, a fi que hi pugueu aportar la vostra visió, prendre part de les decisions i col·laborar-hi activament.

•Treballant en les comissions de l’Associació

Com contactar amb afins?

Adreça de correu: afinsins@gmail.com

Instagram: @afins_scf

Telèfon de l’Institut: 972 84 21 05
(Faciliteu el vostre nom i telèfon, i ens posarem en contacte amb vosaltres.)