Premi de Recerca Jove 2016: Pol Pérez

Després que en la convocatòria dels Premis de Recerca Jove de 2015, convocats per l'AGAUR i pel Departament d'Empresa i Coneixement de la Generalitat de Catalunya, els alumnes Josep Tàssies i Núria Noguera obtinguessin uns dels premis i que al mateix INS Santa Coloma de Farners li fos concedit un reconeixement "per l'estímul eficaç de la creativitat científica, de l'esperit de la recerca entre els alumnes i per l'alt grau de coordinació d'esforços", en la convocatòria de Premis Recerca Jove 2016 en POL PÉREZ ha obtingut un dels premis pel seu Treball de Recerca Disseny, programació i model de negoci innovador d'una App per a dispositius mòbils destinat al transport aeri.

Del treball, podeu consultar a continuació la presentació (Prezi) i el text sencer.

El dissabte 22 d'abril ha rebut el premi a l'Auditori de Barcelona.

Podeu consultar la resolució al web de l'AGAUR clicant el següent enllaç.