Activitats escolars

Els alumnes de 1r i 2n de batxillerat de l'itinerari econòmic visiten la Borsa de Barcelona i el Parlament de Catalunya

El passat 31 de gener, els alumnes de 1ri 2n de Batxillerat de la modalitat de Ciències Socials itinerari econòmic van visitar la Borsa de Barcelona i el Parlament de Catalunya.

La visita a la Borsa al matí va consistir en una xerrada en una aula i la posterior visita guiada pel parquet.  Prèviament a la sortida varen practicar  amb un simulador borsari.

A la tarda els alumnes varen ser rebuts al Parlament de Catalunya per la diputada d'ERC Aurora Carbonell, també alcaldessa de Sitges. Els alumnes van poder accedir a la planta noble del palau per una escala interior, visitar l'Auditori, passejar pels salons de passos perduts i el Saló dels Canelobres. Finalment van sortir del Parlament baixant per l'Escala d'Honor.