PFI

Fem matemàtiques - 2015

El passat 25 d’abril es va celebrar a Girona la segona fase del  “Fem matemàtiques”, activitat organitzada per la Federació d’Entitats per a l’Ensenyament de les Matemàtiques a Catalunya i que té per objectiu fomentar l’interès per les  matemàtiques entre  els alumnes de  6è d’EP, 1r d’ESO i 2n d’ESO.

En l’edició d’enguany hi han participat aquests  alumnes del curs 1A d’ESO de l’Institut de Santa Coloma de Farners:  Ferran Novillo, Oleg Riumalló i Lídia Rossut.  S’havien classificat després de superar la primera fase, la qual es realitza en grups i en el mateix centre educatiu.

La  primera part de la jornada s’ha realitzat a l’Escola Verd de Girona i la segona a l’Institut Jaume Vicens Vives. Els alumnes han fet una prova individual i també una prova per equips pels carrers de Girona. També han pogut gaudir d’una actuació musical on s’ha posat de manifest la relació entre matemàtiques i música.

Des d’aquesta pàgina volem felicitar els alumnes participants i animar-los a continuar gaudint de les matemàtiques.