PFI

Proves Cangur (Matemàtiques): dijous 19 de març de 2015

Aquest dijous, 19 de març, s'han celebrat les Proves Cangur d'aquest curs.
Són unes proves que es fan simultàniament a diferents llocs d'Europa i que tenen per objectiu motivar i estimular  l'aprenentatge de les matemàtiques entre l'alumnat. Com en any anteriors, el nostre centre n'ha estat seu acollidora i s'hi han reunit 115 alumnes provinents d'aquests centres: Institut de Sils, Institut Castell d'Estela d'Amer, Institut de Santa Coloma de Farners i Institut de Vidreres.
Del nostre institut hi han participat un total de 50 alumnes: 32 alumnes de 3r d'ESO, 12 de 1r de batxillerat i 6 de 2n de batxillerat. De 4t d'ESO no hi ha hagut participació perquè els alumnes són de viatge de fi d'etapa a Budapest.
Felicitem a tots els alumnes que hi han participat. Aquesta "festa" de les matemàtiques ha tornat a ser un èxit.