Gresol Formatiu i activitats de CF

"Frozen", "Peter Pan" i pallassos a l'Auditori de Santa Coloma de Farners (alumnes de 1r de TEI)

Els dies 26 i 27 d’Abril les alumnes de 1r. de TEI de l’institut  de Santa Coloma de Farners van representar una obra de teatre dirigida als nens i nenes d’Educació infantil de les escoles : Sant Salvador d’Horta, La Salle i Castell de Farners, i de les llars d’Infants: Miraculosa ; Mainada i Tabalet.

A través del seu  curriculum al Mòdul 5: Expressió i comunicació, les alumnes treballen diversos llenguatges: gestual, postural, musical… que porten a terme en una sessió de practiques en la representació teatral a l’Auditori de Santa Coloma de Farners.

Com cada any resten molt satisfets dels resultats, tant en la representació , com en la participación dels nenes i de les nenes.