Gresol Formatiu i activitats de CF

Bike & Adventure, millor treball d'emprenedoria

Felicitem als alumnes: Catalin NegrusierRaquel Pérez, Eduard Petcu i Razvan Arisanu  i el seus tutors Xavier Tarrés i Toni Riera pel seu treball que ha sigut mereixedor del premi d'emprenedoria del Consell Comarcal de la Selva.

El treball Bike & Adventure dels alumnes de cicle formatiu de grau superior d'administració i finances de l'institut de Santa Coloma de Farners ha resultat guanyador del reconeixement al millor treball d'emprenedoria de la Selva en la seva primera edició convocada aquest curs 2020-2021.

El dimarts 8 de juny, en el Centre Eix de Negoci de la Selva, s'ha desenvolupat l'acte de lliurament d'aquest premi que ha sigut retransmès per streaming.  Ha comptat amb la preseència del conseller d'empresa i ocupació del Consell Comarcal de de la Selva, Eduard Colomé,  el director del centre eix de negoci, Martí Juanola, i els tècnics del servei d'emrpresa, Sílvia Fàbrega i Fermí Pérez