Gresol Formatiu i activitats de CF

Representació dels Pastorets per les alumnes de 1r de TEI (17-21 desembre de 2015)

TROBADA A L’INSTITUT I REPRESENTACIÓ DELS “PASTORETS” PER PART DE LES ALUMNES DE 1r DE TEI DEL CENTRE

Com és tradició, i per celebrar el Nadal, les alumnes de primer del Cicle Formatiu d’ Educació Infantil preparen la representació de l’obra dels Pastorets com a centre d’interès dins del seu currículum. El punt final de l'activitat és la seva representació a la sala polivalent de l’institut davant de diferents grups d'alumnes.

• Dijous 17 de desembre: van venir els alumnes de Educació Infantil de l’Escola Castell de Farners.
  • Divendre 18 de desembre: van venir els nens de les llars d’infants de Santa Coloma de Farners Tabalet, Mainada i Miraculosa.
  • Dilluns 21 de desembre: els alumnes de 2n TEI van anar a l’Escola Castell de Farners com a patges dels Reis per a recollir les cartes.

Amb molta il·lusió preparem l’obra i la trobada on tothom participa!!!