Servei Comunitari - Activitats escolars

Enquestes - Projecte de Recerca 4t ESO (Curs 2019-2020)

Els alumnes de 4t d'ESO, per a l'assignatura de Projecte de Recerca, necessiten fer algunes enquestes a alguns grups d'alumnes. Per agilitzar la recollida de dades, es faran des d'aquest accés a la web.

A continuació teniu el grup d'alumnes que les realitza i l'enllaç que condueix a l'enquesta.

Enquestes recents:

PER A TOTA LA COMUNITAT EDUCATIVA (ALUMNES, FAMÍLIES, PROFESSORS):

- (Joan Garcia, Álvaro Ortega, Oriol Torrent): Enquesta sobre l'homofòbia entre joves i adolescents

PER A TOTS ELS ALUMNES DE L'INSTITUT:

- (Pau Pagès, Enric Campmol, Pau Duran, Toni Padilla i Arnau Fernández): Enquesta sobre la sexualitat a l'adolescència

- (Paula Muñoz, Andreea Marina, Sheila Prats, Cristina Garcia): Enquesta sobre el consum d'alcohol, tabac i altres substàncies

Enquestes antigues:
PER A TOTS ELS ALUMNES DE L'INSTITUT
- (Arnau Palahí, Biel Pratsevall, ...) Enquesta sobre la pràctica de l'esport
- (Oriol Duran, Laura Rovira, ...) Enquesta sobre els bolets
- (Roger Costa, Adrià Sivillà, Jordi Triola, Ouray Rueda): Enquesta sobre la música Freestyle
- (Eric Velazquez, Llorenç Coll, Àlex Cózar, Adrià Jodar, Roger Beulas): Enquesta sobre la calistènia
- (Jordi Gispert, David Lozano, Marcel Sala, Pep Grau i Marc Graciano): Enquesta sobre el reciclatge a Santa Coloma de Farners.
- (Carla Velázquez, Eira Membrive, Mariona Comas, Simarpreet Singh, Mar Dongni Vivas): Enquesta sobre la diabetis
- (Ahmed Barrady, David Correa, Ainhoa Martínez, David Moldovan): Enquesta per als esportistes de l'institut.

PER A ALUMNES DE 3r, 4t i BATXILLERAT DE L'INSTITUT
- (Meng Xuan Grau, Berta Pol, Jana Gabarró, Sara Muñoz i Andrea Molina): Enquesta sobre l'educació a Espanya.
- (Imane Daoud, Elsa Mata, Jasleen Kaur, Gurleen Kaur): Enquesta sobre el coneixement dels mètodes anticonceptius.

Entreu a l'enquesta que us han demanat.

Moltes gràcies per la vostra col·laboració.