Servei Comunitari - Activitats escolars

Enquestes - Projecte de Recerca 4t ESO (Curs 2019-2020)

Els alumnes de 4t d'ESO, per a l'assignatura de Projecte de Recerca, necessiten fer algunes enquestes a alguns grups d'alumnes. Per agilitzar la recollida de dades, es faran des d'aquest accés a la web.

A continuació teniu el grup d'alumnes que les realitza i l'enllaç que condueix a l'enquesta.

Enquestes recents:

- (Arnau Palahí, Biel Pratsevall, ...) Enquesta sobre la pràctica de l'esport

- (Oriol Duran, Laura Rovira, ...) Enquesta sobre els bolets

Enquestes antigues:

PER A TOTS ELS ALUMNES DE L'INSTITUT

- (Roger Costa, Adrià Sivillà, Jordi Triola, Ouray Rueda): Enquesta sobre la música Freestyle

- (Eric Velazquez, Llorenç Coll, Àlex Cózar, Adrià Jodar, Roger Beulas): Enquesta sobre la calistènia

- (Jordi Gispert, David Lozano, Marcel Sala, Pep Grau i Marc Graciano): Enquesta sobre el reciclatge a Santa Coloma de Farners.

- (Carla Velázquez, Eira Membrive, Mariona Comas, Simarpreet Singh, Mar Dongni Vivas): Enquesta sobre la diabetis

- (Ahmed Barrady, David Correa, Ainhoa Martínez, David Moldovan): Enquesta per als esportistes de l'institut.

PER A ALUMNES DE 3r, 4t i BATXILLERAT DE L'INSTITUT

- (Meng Xuan Grau, Berta Pol, Jana Gabarró, Sara Muñoz i Andrea Molina): Enquesta sobre l'educació a Espanya.

- (Imane Daoud, Elsa Mata, Jasleen Kaur, Gurleen Kaur): Enquesta sobre el coneixement dels mètodes anticonceptius.

Entreu a l'enquesta que us han demanat.

Moltes gràcies per la vostra col·laboració.