Treballs de Recerca

El Congrés de Recerca d’Alumnes de Centres de Secundària (CRACS), és una activitat adreçada a estudiants de segon de Batxillerat i que els ofereix la possibilitat d'adaptar el seu treball de recerca en un pòster divulgatiu i presentar-lo en un congrés.

Un comitè científic d´experts de l´UdG seleccionarà els millors resums dels treballs científics presentats i només llavors els escollits hauran de fer un esforç de síntesi del seu treball de recerca per a convertir-lo en un pòster de caire divulgatiu el més atractiu i visual possible. Els diplomes s’atorgaran al millor pòster, al millor disseny i a la millor temàtica.

L´alumna Erola Pons Wenderburg ha estat seleccionada en aquesta edició de CRACS 2013.

Moltes felicitats!