Treballs de Recerca

Xa MOSTRA TREBALLS DE RECERCA 2023 _ MTdR 2023

El passat 11 de març, en el Centre Cultural Serafí Pitarra d'Hostalric, varem gaudir de la Xa mostra de treballs de recerca 2023

Una mostra de  22 treballs de recerca seleccionats d'entre els realitzats per l'alumnat de 2n de batxillerat dels instituts INS Castell d'Estela d'Amer, INS  Rafael Campalansd'Anglès, INS Montsoriu  d'Arbúcies, INS Vescomtat de Cabrera d'Hostalric, INS Anton Busquets i Punset de Sant Hilari i l'INS de Santa coloma de Faners.

Moltes felicitats per la feina feta

Xa MOSTRA DE TREBALLS DE RECERCA DE LA SELVA INTERIOR  (AQUÍ)

Galeria d'imatges CRPSelva1

Programa d'actes:
10 a 10.45h. Muntatge dels estands per part dels autors.

11.10 Conferència. Què significa el treball de recerca? A càrrec d'Anton Aubanell i Pou

Lliurament de reconeixements
Intervenció dels autors dels treballs de recerca. El minut de Glòria!
Cloenda de l'acte
12 a 12.30 h. Visita a la mostra, amb explicacions a càrrec dels investigadors. Al claustre de l'Ajuntament
 12.30 h. Aperitiu gentilesa de l'Ajuntament d'Hostalric i de l'Institut Vescomtat de Cabrera, elaborat per l'alumnat del PFI de Forneria i rebosteria i del CFGM d'elaboració de productes alimentaris.