Conferència de Stefano M. Cingolani (dimecres 3 de febrer de 2016)

El proper dimecres 3 de febrer l'historiador i filòleg Stefano M. Cingolani serà a l'institut per conversar amb els alumnes de Llengua i Literatura Catalanes de 1r de Batxillerat sobre els cronistes catalans medievals (Jaume I el Conqueridor, Bernat Desclot, Ramon Muntaner i Pere III el Cerimoniós).

L'horari previst és el següent:

- Alumnes de 1B i 1C de Batxillerat: 14.45-15.45 a l'Aula Polivalent.

- Alumnes de 1A de Batxillerat: 15.45-16.45 a l'Aula 1.7.

El mateix dia, a les 19.00 h. de la tarda, el mateix Stefano M. Cingolani inaugurarà el cicle de conferències, col·loquis i presentacions sobre recerca i actualitat que, amb el títol de CAPVESPRES A L'ARXIU, se celebraran al nou Arxiu Comarcal de la Selva de Santa Coloma de Farners (Carrer Sant Dalmau, 60).

La conferència de Stefano M. Cingolani serà sobre "Els orígens medievals del fet identitari català".