COPA CANGUR - 2017

El dia 26 de gener 14 alumnes de l’institut, de 2n i 3r d’ESO, van participar a la primera fase  de la  Copa Cangur de Matemàtiques, organitzada per la Societat Catalana de Matemàtiques.

Es tracta d’un original concurs de resolució de problemes en equips que té la singularitat que la puntuació dels problemes és variable. Va ser una experiència de treball cooperatiu molt interessant i divertida.  A més, l’equip format pels alumnes  Ivan Vilalta, Ivan Viedma, Adrián Carreras, Damià Noguera de 2n d’ESO i Adrià Montoto, Hawa Sawo i Alba Bayés de 3r d’ESO van quedar en segon lloc d’un total de quinze equips de diverses poblacions de les comarques de Girona. D’aquesta manera podran participar a la segona fase que se celebrarà a Barcelona.

Des d’aqui volem felicitar a tots els participants!

Podeu clicar el següent enllaç per veure imatges de la Copa Cangur - 2017.