DISTINCIONS PAU 2023

Felicitem a l'alumnat de l'Institut de Santa coloma de Farners que ha sigut mereixedor  de les distincions PAU 2023 a les millors notes a les proves d'accés a la universitat.

4 alumnes reben la distinció

- David Gonzalez Acen

- Jana Madern Busquets

- Arnau roca Puig

- Laia Mascort Vidal

El president de la Generalitat, Pere Aragonès i Garcia, el conseller de Recerca i Universitats, Joaquim Nadal i Farreras, i la consellera d’Educació, Anna Simó i Castelló, varen lliurar  les distincions als alumnes amb millor nota a la prova d’accés a la universitat (PAU) 2023. L'acte va tenir lloc el passat dissabte 4 de novembre  a les 12 hores, a la Sala Pau Casals de l’Auditori de Barcelona.

Enguany 1.160 alumnes, 705 noies i 455 nois de 33 comarques d’arreu de Catalunya, rebran la distinció que atorga el Govern de la Generalitat als estudiants amb una nota igual o superior a 9 en la fase general de la PAU.

L’acte es podrà seguir en directe pel canal de Youtube del Departament de Recerca i Universitats