Els CF participen al 10è mercat de les herbes de la ratafia de SCF

L'alumnat de cicles formatius participen en dos tallers en el  mercart de les herbes de la ratafia  organitzat per la cofraria de la ratafia de SCF (programa)

VIU PINPEM

L'alumnat del CFGS d'educació infantil va implementar el VIU PINPEM. Sis propostes lúdiques i educatives dirigides a infants i famílies, que els i les alumnes de 2n han desenvolupat com a part del seu projecte d’emprenedoria

PIM: Disseny, planificació, implementació i avaluació d’un programa d’intervenció educativa orientada a infants de 0 a 6 anys

PEM: Creació d’una empresa a l’àmbit no formal vinculada a l'organització (disseny, implementació i avaluació) de tallers pedagògics extraescolars orientats a infants de 0 a 6 anys i les seves famílies.

Projecte comunitari on hi participen: Ajuntament, Consell Comarcal, CRP (Pla Educatiu d’entorn?), institut, llars d’infants i centres educatius del municipi. Aquest projecte pel seu caràcter emprenedor, el categoritzarem amb el nom d’emprenedoria

Podeu consultar l'instagram : @viupinpem

FARADÍS

L'alumnat del CFGM d'atenció a les persones en situació de dependència (TAPSD) ha exposat com podem transformar la coca de ratafia de manera que les persones amb dificultats de deglució la puguin gaudir. Un show cooking a la casa de la paraula, en el marc del 10è mercat de les herbes,  on han explicat el procés d'elaboració d'aquestes postres que ens aboquen als records.