Distinció a 4 alumnes amb excel·lent a les PAU 2015

Felicitem a tots els alumnes que han superat les proves PAU

Tots els nostres  alumnes de batxillerat que s'han presentat a les proves de PAU 2015  han aprovat. Felicitats a tots!!!

Molt especialment als 4 alumnes  que han igualat o superat  el 9 a la part general i  han merescut una Distinció de les Proves PAU.

- Maria Sara Montero

- Núria Noguera

- Agustí Serrat

- Andreu Tomàs

L’acte de lliurament de les Distincions de les Proves d’Accés a la Universitat tindrà lloc el dimarts  dia 28 de juliol a les 19:00 hores al Palau de Congressos de Catalunya  de la mà del conseller d'economia i coneixement Andreu Mas-Colell i altres autoritats.

Enguany 550 alumnes de  tot Catalunya  han obtingut un excel·lent a les proves d'accés a la universitat i han merecut  la distinció de les  PAU.

Les estadístiques:

320  noies , 230 nois;

277 de centres públics, 273 de centres concertats/privats;

9 centres amb 5 o més de 5 distingits, 12 centres amb 4 distingits ( Ins Santa Coloma de Farners), 124 centres amb més d'un distingit

70  de les comarques de Girona

Indubtablement  un premi a l'esforç i a la perseverança d'aquests alumnes.

La nota de premsa comunict-de-premsa20150807.pdf

Les estadístiques PAU_1520150729.pdf

Totes les imatges de l'acte, al seu flickr ( http://flickr.com/coneixementcat )