Geografia i història de 3r d'ESO participa en el GEP

Aquest segon trimestre els alumnes de 3r d’ESO han participat en el projecte GEP dins de la matèria de Geografia i Història.

Han treballat la unitat didàctica del turisme en anglès a través de diferents activitats. L’alumnat s’ho ha passat d’allò més bé coneixent la tradició, història, cultura i llocs turístics més importants de diferents països o ciutats del món. Finalment, per concloure la unitat han treballat en equips col·laboratius dissenyant un tríptic del país o ciutat que han triat i han realitzat una exposició oral en anglès presentant el seu treball. Ha estat una experiència que es valora molt positivament i confiem poder-la repetir el curs vinent. A continuació teniu algunes fotografies on es mostren diferents moments del seu procés d’aprenentatge.

Norway2022