iFest: The young leaders interaction fest (30 novembre 2017)

L'iFest, al Palau Sant Jordi, és un esdeveniment organitzat per la Generalitat de Catalunya, amb la col·laboració de l'emprenedor i fundador d'Imagine Xavier Verdaguer, on s’apleguen els creadors de la tecnologia, la ciència, la innovació i la disrupció que estan canviant el nostre món. A més del Dream BIG Challenge, l’iFEST també inclou l’espai de ponències ‘Meet Inspiration’ i l’experiència gamificada i de realitat virtual per conèixer les últimes tendències en ciència i tecnologia de la mà d'empreses i emprenedors catalans ‘Virtual discovery’.

El dia 30 de novembre hi van assistir els alumnes de 2n de batxillerat de economia i de Formació i orientació laboral i de 1r i 2n Tecnologia.

Programa_de l'iFest.

En aquesta ocasió, l'alumna de 2n de batxillerat Afra Xandrich Dalmau ha estat una de les guanyadores del premi:

Virtual Discovery Ecooltra 10 abonaments de 100 minuts

2 abonament de 100 minuts per gaudir del servei de la flota de mootos 100% elèctriques d'eCooltra per moure't per Barcelona, Lisboa o Roma. Inclou 2 cascos amb les seves respectives fundes higièniques, assegurança, manteniment i 2 ports USB per carregar el telèfon mòbil mentre et desplaces per la teva ciutat).