Inici de curs 2020-2021

Benvolgudes famílies,

A dia d’avui estem treballant per obrir el proper dilluns dia 14 amb la màxima normalitat possible.

Hem previst seguir les mesures establertes pel Departament d’Educació fins a aquest moment

• ràtios d’alumnes més baixes per aula
  • increment de la neteja i desinfecció del centre
  • pla d’organització d’accessos al centre i sortides al pati
  • dispensadors de gel hidroalcohòlic a totes les aules
  • sabó i paper d’un sol ús als lavabos

Podeu consultar el pla d’obertura al web del centre. Hem intentat en tot moment reduir el nombre d’alumnes per aula (amb els mitjans de què disposem), fer equips de docents reduïts i minimitzar la mobilitat dins el centre, tant d’alumnes com de docents, i la barreja d’alumnes amb diferents grups.

Apel.lem a la responsabilitat i col.laboració de les famílies i alumnes per respectar la normativa vigent:

• Portar la mascareta posada de casa i serà obligatòria dins el recinte escolar.
  • Mantenir el grup estable a l’hora d’esbarjo, així com amb l’entrada i sortida del centre
  • No portar els fills si heu estat en contacte amb un positiu i us han fet fer la quarantena
  • No portar els fills si tenen febre o símptomes de la COVID

Per tot això, i per organitzar els accessos al centre, hem previst 4 portes d’entrada. El primer dia de classe els tutors explicaran quina correspondrà a cada grup. Només avançar-vos que tots els que utilitzen els transport escolar entren per la porta 4.

Organització del 1r dia de curs, dilluns 14 de setembre:

1r ESO   A partir de les 7:45 fins a les 8:00

Accés porta 3, els que vinguin amb transport escolar entren per la porta 4.

Presentació del curs a les graderies del pati

2n ESO A les 10:00 / Accés porta 1

3r ESO A les 10:15  / Accés porta 1

4t ESO A les 10:15  / Accés porta 3

Batxillerat A les 10:00  / Accés porta 3. Es dirigiran als barracons a través del pati.

Cicles formatius de grau mitjà (totes les especialitats)

1r curs            A les 10:00 / Accés porta 2

Presentació del curs a les graderies del pati

2n curs           A les 10:15 / Accés porta 2

En breu podreu consultar a la pàgina web del centre el grup classe i aula dels vostres fills, identificats per DNI/NIE.

El primer dia de classe s’explicarà a cada grup l’accés al centre per tot el curs i l’organització de les sortides i  entrades del pati. Cal que tots els alumnes d’ESO portin el seu ordinador portàtil. També se'ls facilitarà l’agenda de l’institut.

Us informem que hem programat reunions virtuals adreçades a les famílies.

1r ESO i 1r batxillerat: 29 de setembre

2n, 3r, 4t ESO, 2n batxillerat i cicles formatius de grau mitjà: 30 setembre

Adjuntem els documents amb imatges de les portes d’accés i amb les mesures extraordinàries de salut per evitar els brots de la COVID-19 a les escoles.

Portes d’accés:

Mesures extraordinàries de salut per evitar els brots de la COVID-19 a les escoles:

Tot i l’excepcionalitat del moment, us volem fer saber que esperem aquest inici de curs amb ganes i il.lusió.  Farem tot el que estigui al nostre abast per tal de garantir la màxima normalitat acadèmica d’aquest curs escolar.

Cordialment,

L’equip directiu