Batxillerat

Lliurament dels premis de la 8a edició de TR i investigació_ Ajuntament de Santa Coloma de Farners

Lliurament premis TR Ajuntament Santa Coloma de Farners

Dimarts 19 de desembre de 2022 la regidora d'educació, Carme Dilmé,  i l'Alcalde, Joan Martí, varen lliurar els premis als alumnes guanyadors de la 8a edició dels premis de Treballs de Recerca i Investigació de Santa Coloma de Farners.

Els guanyadors d’aquesta  convocatòria en les diferents categories han estat:

• Categoria d’art: Fiona Doncaster i Martínez amb el treball “Matilde Ucelay. Dibuixant un camí: il.lustracions de la vida d’una arquitecta”.
  • Categoria d’àmbit local: Arnau Casas i Giménez amb el treball “La industrialització a Santa Coloma en el s. XIX”
  • Categoria d’humanitats i ciències socials: Anna Torra i Guixeres amb el treball “Il.lustrant l’escoliosi”.
  • Categoria d’emprenedoria: Àngela Pons i Sandoval amb el treball “El currutaco. Un espai de restauració pels joves”.
  • Categoria de ciències, salut i tecnologia: Jordi Gispert i Feliu amb el treball “Els diabètics poden pujar a l’Everest. La importància de l’esport en el control de la diabetis”.
  • Categoria de medi ambient: Marta Martí i Montserrat amb el treball “Plàstics, substituts o alternatives”.

Moltes felicitats a totes!