NOVA ACTUACIÓ DE LES ESCOLES VERDES

RECOLLIM L’ORGÀNICA PER FER-NE COMPOST PEL NOSTRE HORT

La propera setmana implantarem la recollida selectiva de la fracció orgànica al pati. Posarem nous cubells de recollida gràcies a la col·laboració de l’Ajuntament de Santa Coloma de Farners i del Consell Comarcal de la Selva. Aquesta fracció, destinada a fer-ne compost que serà desprès utilitzat a l’hort, serà recollida diàriament per alumnes. D’aquesta manera, no només reduïm el residu sinó que el recuperem donant-li un nou valor.

Els alumnes del Comitè Mediambiental i els de l’assignatura Escoles Verdes han preparat material de suport utilitzant materials reciclats per animar a una bona recollida. També han fet una presentació digital

ORGÀNICA

REDUÏM RESIDUS – FEM SERVIR EL BOC’N ROLL

Aquesta setmana a més, estem a la 13a edició de la setmana europea de prevenció de residus que centra el focus en el binomi comunitat circular, comunitat sostenible, treballem plegats per un planeta residus zero. Per la qual cosa hem decidit fer una nova campanya per promoure l’ús d’embolcalls ecològics. Per això, aquesta setmana vinent, durant el primer pati , vendrem Boc'n Rolls, el dimarts a 1rs i 4ts i el dijous a 2ns i 3rs. Un embolcall ecològic i reutilitzable sempre és millor i més sostenible que utilitzar el paper d'alumini. El preu del Boc'n Roll de l’institut és de 3 €, un preu molt assequible. Això representa un vertader estalvi, ja que en un curs escolar s’estima que es gasta una mitjana de 9 rotllos de paper d'alumini , mentre que el Boc’n Roll pot durar tota l’etapa de l’ESO. Des del comitè mediambiental de l’institut us animem a utilitzar-lo per ajudar-nos amb pràctiques més ecològiques i sostenibles en el nostre dia a dia. De totes maneres, podeu adquirir el Boc'n Roll, durant tot el curs a consergeria.

BOCN-ROLL-CLASSES