PREINSCRIPCIÓ DE BATXILLERAT I CICLES FORMATIUS

_ Qui ha de fer la preinscripció:

Han de presentar la sol·licitud de preinscripció les persones que volen accedir al batxillerat de qualsevol modalitat en un centre diferent del que s'està cursant l'ESO, les persones que cursen o han cursat un cicle formatiu (encara que s'imparteixi en el mateix centre on s'està matriculat), les que volen accedir a la modalitat d'arts i les que provenen d'un institut que ja no imparteix el batxillerat.

Els nostres alumnes de 4t d'ESO no han de fer preinscripció. Heu rebut un formulari per triar modalitat i matèries de modalitat. En breu rebreu un correu informatiu sobre la matrícula.

_ Quan s’ha de fer la preinscripció:

Batxillerat: del 27 de maig al 3 de juny

Cicles de grau mitjà d’FP: del 2 al 8 de juny

Cicles de grau superior d’FP:  del 10 al 17 de juny

_ Com cal fer la preinscripció: telemàticament

• Cal identificar-se mitjançant un certificat digital, com per exemple el DNI electrònic, o el sistema alternatiu d'identificació idCAT Mòbil, i el número d'identificació de l'alumne/a amb el qual consta al Registre d'Alumnes de Catalunya (RALC). També  podeu trobar aquest número en el butlletí de notes dels alumnes.

• Ompliu la sol·licitud electrònica. Amb l'enviament ja queda enregistrada, NO cal  que feu res més. Si no podeu validar electrònicament la documentació identificativa o els criteris al.legats, ens els heu d’enviar escanejats al correu preins@insscf.cat, especificant a l’assumpte Preinscripció batxillerat (o cicles) i el vostre nom i cognoms.  Si no els podeu escanejar, els podeu fotografiar i enviar al telèfon 622 13 34 99.
  • Si no podeu fer la sol.licitud telemàticament, la podeu fer amb suport informàtic.  Cal que us imprimiu la sol.licitud, l’ompliu a mà i l’envieu al correu preins@insscf.cat, adjuntant escanejats la documentació identificativa i els criteris al·legats. Si no els podeu escanejar, els podeu fotografiar i enviar al telèfon 622 13 34 99.
  • El procediment presencial és només en casos excepcionals.

Batxillerat: de l’1 al 3 de juny

Alumnes assignats al centre amb indicació de la primera petició a 07/07/2020

Alumnes preinscrits al centre 07/07/2020

Cicles de grau mitjà d’FP: del 5 al 8 de juny

- Alumnes assignats al centre amb indicació de la primera peticióa 30/07/2020

Cicles de grau superior d’FP:  del 15 al 17 de juny

- Alumnes assignats al centre amb indicació de la primera peticióa 30/07/2020

Caldrà demanar cita prèvia trucant al centre que voleu en primera opció.

Horari per demanar cita prèvia per telèfon: de 9 a 13 hores.

Telèfons: 972 84 21 05  -  622 13 34 99 - 601 90 30 35  - 601 90 80 09

IMPORTANT. El dia de la cita

• Al centre ha de venir una sola persona a fer les gestions, no es permetrà l’entrada d’acompanyants.
  • Haureu de portar:
  1. els originals de la documentació sol·licitada i les seves còpies

_ Documentació batxillerat

_ Documentació cicles de grau mitjà d’FP

_ Documentació cicles de grau superior d’FP

Si es té cap dubte sobre la seva veracitat, el centre pot requerir la presentació de la documentació original i/o demanar documentació alternativa addicional per comprovar les circumstàncies al·legades, a l’empara de la normativa d’admissió.

1. la sol·licitud de preinscripció manual emplenada i firmada (si no, us la proporcionarem al centre, porteu bolígrafper emplenar-la).

_ Sol.licitud batxillerat                               (pendent de publicació)

_ Sol.licitud cicles de grau mitjà d’FP          (pendent de publicació)

_ Sol.licitud cicles de grau superior d’FP      (pendent de publicació)

1. Mascareta i guants.
  • No poden venir al centre les persones de grups d’especial vulnerabilitat o en període de confinament, o que presentin símptomes; en aquest cas, poden autoritzar per escrit a una altra persona a portar la sol·licitud i la documentació.

La falsedat o el frau en les dades al·legades o en la documentació aportada comporta la invalidació dels drets de prioritat i fins i tot, si escau, la pèrdua de la plaça assignada.

ENLLAÇ

PER A QUALSEVOL DUBTE O CONSULTA adreceu-vos al centre:

_ a través del correu electrònic  preins@insscf.cat

_ trucant al 972 84 21 05 o 622133499

Batxillerat: del 8 al 14 de juliol