PREINSCRIPCIÓ ESO
CURS 2020/2021

Preinscripció d'ESO

_ Qui ha de fer la preinscripció:

Els alumnes que començaran 1r d’ESO el curs 2020-21 i els que sol.liciten canvi de centre per a 2n, 3r i 4t d’ESO.

Els alumnes del centre que actualment estan cursant 1r, 2n i 3r d’ESO NO han de fer aquest tràmit.

_ Quan s’ha de fer la preinscripció:

Del 13 al 22 de maig

_ Com cal fer la preinscripció: telemàticament

1.- OMPLIU LA SOL.LICITUD: preinscripció.gencat.cat

Podeu demanar l’IDALU (codi identificador de l’alumne) al centre on està matriculat l’alumne. També apareix als butlletins de notes.

2.- GUARDEU el resguard de la sol·licitud de preinscripció.

3.- SIGNEU el resguard (a mà o amb DNI-e).

4.- ENVIEU el resguard signat i la documentació acreditativa al correu del centre demanat en primer lloc dins del termini indicat.

1. El nostre correu electrònic per preinscripcions és preins@insscf.cat
  2. IMPORTANT:

_ a l’assumpte cal que poseu “preinscripció i nom i cognoms de l’alumne/a”

_ la documentació es pot enviar escanejada per correu electrònic o fotografiada al mòbil 622133499 (cal que la imatge sigui clara i es vegin totes les dades)

El centre contestarà el vostre correu justificant la recepció de la sol·licitud.

SI NO PODEU FER LA SOL·LICITUD TELEMÀTICAMENT

_ El procediment presencial és només en casos excepcionals (del 19 al 22 de maig).

Caldrà demanar cita prèvia a partir del 13 de maig trucant al centre que voleu en primera opció.

• Horari per demanar cita prèvia per telèfon: a partir del 13 de maig, de 9 a 13 hores.
  • Telèfons: 972 84 21 05  -  622 13 34 99  - 601 90 30 35  - 601 90 80 09

IMPORTANT. El dia de la cita

• Al centre ha de venir una sola persona a fer les gestions, no es permetrà l’entrada d’acompanyants.
  • Haureu de portar:
    1. els originals de la documentació sol·licitada i les seves còpiesDOCUMENTACIÓ
    2. la sol·licitud de preinscripció manual emplenada i firmada (si no, us la proporcionarem al centre, porteu bolígraf per emplenar-la). Descarrega la sol·licitud
    3. Mascareta i guants.
  • No poden venir al centre les persones de grups d’especial vulnerabilitat o en període de confinament, o que presentin símptomes; en aquest cas, poden autoritzar per escrit a una altra persona a portar la sol·licitud i la documentació.

La falsedat o el frau en les dades al·legades o en la documentació aportada comporta la invalidació dels drets de prioritat i fins i tot, si escau, la pèrdua de la plaça assignada.

Quan el nombre de sol·licituds d’admissió és superior a l’oferta de places s’apliquen, per ordre: els criteris de prioritat específics, els criteris generals i els criteris complementaris.

ENLLAÇOS

PER A QUALSEVOL DUBTE O CONSULTA adreceu-vos al centre:

_ a través del correu electrònic  preins@insscf.cat

_ trucant al 972 84 21 05 o 622133499  (a partir del 13 de maig, de dilluns a divendres, de 9h a 13h del matí).

MATRÍCULA ESO

Del 13 al 17 de juliol