Preinscripció i matrícula curs 2024-25

Abans de començar, cal saber:
- Codi de centre: Ins Santa Coloma de Farners 17005376
- Eina d’identificació digital:
IdCat Mòbil, Cl@ve, T-CAT o DNI electrònic si la sol·licitud de preinscripció és electrònica. El mètode més ràpid i senzill és l’IdCat Mòbil. Es pot sol·licitar fàcilment per internet al portal
idcatmobil.seu.cat
- Vídeo que mostra com emplenar la sol·licitud de preinscripció
Ja podeu consultar les dates clicant a sobre de l'estudi corresponent:

Han de presentar la sol·licitud de preinscripció (clica aquí)  els alumnes que volen accedir al batxillerat de qualsevol modalitat en un centre diferent del que s'està cursant l'ESO, les persones que cursen o han cursat un cicle formatiu, les que volen accedir a la modalitat d'arts i les que provenen d'un institut que ja no imparteix el batxillerat.

L'alumnat que aquest curs està fent 4t d'ESO en el nostre institut i vol fer-hi el batxillerat el curs vinent no ha de presentar una sol·licitud de preinscripció sinó que només cal que ompli el formulari de tria de modalitat i matèries que ha rebut per correu electrònic.

Tria matèries de modalitat i matèries de 1r de batxillerat curs 2024-2025