Taller de So i Acústica - Caixafòrum - Girona (23 gener 2018)

El dimarts 23 de gener els alumnes de 1r de batxillerat que estudien l’assignatura de física van assistir al taller de so i acústica al CaixaFòrum de Girona.

En aquest taller, dirigit pel Cosmo Caixa de Barcelona, es duen a terme bastants experiments en els quals  s’estudien i s’observen les característiques del so com ara la freqüència, el volum, el timbre i la longitud d’ona a través d’instruments musicals, aparells de mesura…

Aquest taller és la part pràctica dels continguts que estudiaran els alumnes durant el tercer trimestre.

El taller de so i acústica va ser una experiència divertida i a la vegada enriquidora. A partir d’uns experiments molt visuals, clars i participatius vam poder fer una molt bona introducció dins el tema. És molt recomanable pels cursos vinents.

Núria Batlle - 1A Batxillerat