Preinscripció d'ESO: Barem provisional i informació relativa a les reclamacions- Curs 2018-2019

Alumnes admesos amb plaça assignada

Per fer el seguiment per Internet dels diferents resultats del procés de preinscripció d'ESO haureu d'introduir les vostres dades tal i com es mostra a l'exemple següent:

• Identificador: especifiqueu si es un DNI/NIE/passaport (amb la/les lletra/es inclosa/es)
  • Núm. identificador: 11111111C o X1111111N
  • Codi sol·licitud: PRE18-111111111 (heu de posar el guionet)

Cliqueu aquí per fer la consulta per internet del resultat del procés de preinscripció

Si en la sol·licitud de preinscripció heu especificat una adreça de correu electrònic, rebreu un missatge amb el codi de la sol·licitud. El missatge s'envia quan la consulta de les llistes està disponible. En el cas que no el rebeu, es recomana que comproveu que no ha quedat identificat com a correu brossa pel vostre servidor.

Si no vau especificar el correu electrònic o no l'heu rebut podeu fer la consulta amb el número de sol·licitud que consta a la còpia que el centre us va lliurar quan vau fer la preinscripció. Aquest codi, juntament amb el document d'identificació (DNI/NIE/passaport) del primer tutor o tutora, permet consultar els resultats del procés per Internet.

A la pàgina web del Departament d'Ensenyament, accediu a: Alumnat i famílies trobareu informació relativa a les reclamacions i recursos (instruccions, calendari i models) que es poden presentar al llarg del procés de preinscripció i matrícula.

Calendari de consulta dels resultats per internet i a l'institut:

• Puntuació provisional del barem: 3 de maig de 2018
  • Puntuació definitiva del barem: 15 de maig de 2018