Informació famílies

VENDA DE LLIBRES DE TEXT PER AL CURS 2019-2020: llistat de llibres i informacions

(Cliqueu aquí per veure les instruccions de venda de llibres a través d'un document en PDF)

Benvolgudes famílies,

LLISTAT DE LLIBRES DE TEXT I MATERIALS PER NIVELLS

ESO

- 1r curs: Llibres-1ESO - Llibres-1ESO-reforç - Llibres-1ESO-SIEI

- 2n curs: Llibres-2ESO - Llibres-2ESO-reforç - Llibres-1ESO-SIEI

- 3r curs: Llibres-3ESO - Llibres-3ESO-reforç - Llibres-1ESO-SIEI

- 4t curs: Llibres-4ESO - Llibres-4eso-VÀLUA

BATXILLERAT

- 1r curs: Llibres-1BAT

- 2n curs: Llibres-2BAT

CICLES FORMATIUS

- Administratiu:  Llibres-CF-Administratiu

- Electricitat: Llibres-CF-Electricitat

- TAPSD: Llibres-CF-TAPSD

- Educació Infantil: Llibres-CF-Ed-Infantil

 

Per al proper curs 2019-2020, la venda de llibres al nostre centre es realitzarà, per tercer any, amb la plataforma que ofereix l'empresa LLIBRES TEXT. Ens sembla que és una bona eina per facilitar la venda de llibres i material didàctic a totes les famílies, atès que facilita diverses formes de pagament i diverses possibilitats per realitzar l'enviament a l'adreça que indiqueu.

El termini per fer la reserva dels llibres:

  • S’obrirà el dimarts 2 de juliol fins el dilluns 22 de juliol. Rebreu la vostra comanda a casa del 19 al 23 d’agost. Si feu la primera comanda durant aquest període de juliol i sou socis d’AFINS tindreu els ports gratuïts.
  • Hi haurà un segon termini del 26 d’agost al 6 de setembre. El lot s’enviarà al centre a partir del 16 de setembre.

Pel que fa al pagament, la plataforma dona 2 opcions:

  • Al mateix moment amb càrrec a una targeta de crèdit.
  • Realitzant una transferència un cop finalitzat el procés de reserva.

Abans del 1 de juliol s’informarà a les famílies dels llibres de text de les matèries optatives o altres especificacions personals (en cas que sigui necessari) mitjançant telèfon, correu electrònic o fulls informatius personalitzats el dia de recollida de notes.

El dilluns 1 de juliol es penjarà la relació de llibres i material necessari de cada nivell a la pàgina web i a la cartellera del centre.

Seguint les instruccions que trobareu a sota, veureu que és una eina molt àgil i fàcil d'utilitzar, pensada i utilitzada per molts centres tant de primària com de secundària.

Informar-vos també que durant el mes de juliol hi haurà una persona de les 10 a les 13 hores per atendre consultes i dubtes a l’institut.

Un cop rebuda la comanda sobretot no enquaderneu, poseu noms, guixeu... els llibres si creieu que a l'inici de curs hi ha possibilitats de canviar-ne algun (llavors caldria comprar un nou llibre i no es permetrien canvis).

Els alumnes becats per l’ajuntament de Santa Coloma de Farners teniu l’opció de fer la comanda amb la reducció corresponent. En aquest cas, heu de passar per l’institut del 15 al 26 de juliol de 10.00 a 13.00h.

Per acabar, informar que AFINS (Associació de Famílies de l'Institut), proposa que si hi ha famílies interessades en la compra  de llibres de segona mà, estiguin alerta, perquè abans de realitzar la venda on-line mitjançant llibres text, s'organitzarà un dia per fer aquestes vendes al centre mateix.

Bon Estiu

 

Dolors Oliveras Ferrerós

Directora