12a Fira Internacional d'Empreses Simulades - 2016

El dijous dia 10 de març, els alumnes de 1r i 2n curs del CFG Mitjà de Gestió Administrativa i com a representants i gestors de l’empresa simulada Galetes Pelegrí Júnior,SLS – metodologia utilitzada a la matèria Empresa a l’aula (Mòdul 11) - varen assistir a la 12a Fira Internacional d’Empreses Simulades que es va celebrar al recinte firal de Montjuïc de Barcelona els dies 9, 10 i 11 de març.

Sota el format d’una fira multisectorial, les empreses simulades, associades a centres de diversa procedència - Catalunya, Aragó, País Basc, Àustria, Itàlia, Bèlgica,…- mostren els seus producte en directe i realitzen totes les activitats pròpies de l’àmbit comercial. La qual cosa permet, als alumnes, posar en pràctica les competències apreses en el cicle i relacionar-se comercialment amb altres empreses simulades.