Activitats escolars

1-APADRINEM UN AVI

Iniciem l' activitat de voluntarietat " APADRINEM UN AVI"

Dins el programa de Càritas en col·laboració amb  la residència geriàtrica de Ca l'Oller, els alumnes de CFGM d'atenció a les persones en situació de dependència inicien aquest programa de voluntarietat.

Apadrinem un avi és una experiència que uneix les generacions.  Experiència d'uns i  energia i entusiasme dels altres.

Fa pocs dies s'han iniciat les primeres trobades amb els responsables de Ca l'Oller per contactar amb els alumnes de TAPSD, donar-los a conèixer el projecte, veure les espectatives dels nostres alumnes i iniciar les trobades.

Val a dir que de la primera trobada  varen sortir un munt de voluntaris i voluntaries que amb il·lusió  volen participar en el projecte.

La possibilitat d'acompanyar a qui ens necessita, moltes vegades donant molt poc  ( una mica del nostre temps n'hi ha prou ) ha engrescat a aquests nois i noies.

Els volem felicitar per la seva participació.