Tria d'optatives 2n i 3r d'ESO. Curs 2019-2020

Informacions relatives a l'organització dels estudis d'ESO el curs 2019-2020

Tria d'optatives de 2n i 3r d'ESO CURS 2019-2020

_2n ESO

La tria de les matèries optatives dels alumnes de 2n d'ESO es porta a terme mitjançant el formulari on line  que les famílies del centre han rebut per correu electrònic.

_3r ESO

Ompliu la sol·licitud de tria que podeu descarregar-vos  en el següent arxiu (les famílies del centre han rebut la informació corresponent per correu electrònic)

full-optatives-3r-eso-1r-trimestre

Les matèries optatives són matèries que l’alumne pot triar. Impliquen 2 hores a la setmana i duren un trimestre (excepte el Francès), serveixen per iniciar, reforçar o  ampliar la resta de  matèries que es fan i la seva nota s’inclou en la part optativa del currículum

El full de la tria de les matèries optatives ha de ser retornat, degudament omplert, com a màxim el dimecres 4 de setembre a la Consergeria del centre.