GEOLIMPÍADES (23 febrer 2018)

El passat dia 23 de febrer set alumnes de quart que fem l’assignatura de Biologia i Geologia vam anar a competir i deixar tots els nostres coneixements a les olimpíades de Geologia, que es van celebrar a la facultat de ciències de la Universitat de Girona. Hi van participar 143 alumnes de 17 centres de tota la zona de Girona.

Vam viure una experiència molt gratificant, ens va agradar molt però s’ha de dir que ens va costar una mica ja que nosaltres som alumnes de quart i aquelles proves estan enfocades a alumnes de batxillerat. Les olimpíades es basen en dues proves: una individual en la qual les preguntes són de temes geològics; i una en grup en la qual s’han d’identificar roques i classificar-les. Però, tot i el grau de complexitat, vam gaudir-ne molt perquè es un tema el qual a tots ens apassiona i esperem tornar a repetir l’experiència.

Marta Noguera, 4A.

Imatges de les Geolimpíades

Foto de grup de tots els participants

Un moment de la benvinguda a tots els participants a l’aula magna