Fem Matemàtiques - 2016 (segona fase del concurs)

Un equip de 4 alumnes de primer d’ESO del nostre centre va quedar classificat per a la segona fase del concurs Fem Matemàtiques - 2016 que es va celebrar el passat dissabte dia 30 d’abril.

Les proves de la primera fase, realitzades a l’institut mateix, consistien en la resolució en grup de tres problemes.  D’una trentena de centres participants a les comarques gironines, el nostre va quedar classificat per la segona fase, que es va celebrar el dissabte dia 30 d’abril a l’INS Bell-lloc de Girona.

En aquesta segona ens van representar aquests  alumnes de 1r d’ESO F: Damià Noguera, Alba Tejedor, Max Truong i  Ivan Vilalta.

Aquesta segona fase consistia en la realització d’una prova individual per nivells (6è de primària, 1r d’ESO i 2n d’ESO) i d’una prova per equips mixta (els equips eren constituïts per alumnes de diferents nivells i diferents centres).

Ambdues proves varen comportar un resultat important pel nostre centre. De la prova d’equips va guanyar l’equip Euler, del que n’era membre Max Truong, i de la prova individual es va classificar per la tercera fase a nivell de Catalunya Ivan Vilalta.

La fase final de concurs es realitzarà a l’INS Jaume Vicens Vives de Girona el dia 21 de maig.

Felicitem els nostres alumnes participants i els encoratgem a seguir gaudint de les matemàtiques!