Vaga alumnes 17 i 18 d'octubre. Vaga general 18 d'octubre

Us informem que els Sindicats d'estudiants han previst una vaga pels dies 16, 17 i 18 d'octubre i els alumnes de l'institut de Santa Coloma de Farners, tal com s'ha acordat amb la Direcció, la secundaran els dies 17 i 18. Recordem que només s'hi poden adherir els alumnes dels estudis postobligatoris i els de 3r i 4t d'ESO, aquests darrers només si compten amb la vostra autorització.

Per altra banda, una gran part del personal docent i d'administració i serveis  del centre té la  intenció de seguir la vaga general convocada pel dia 18, per tant els serveis habituals del centre es poden veure afectats.

El centre restarà obert amb serveis mínims per aquells alumnes que hi assisteixin malgrat no seguiran les activitats lectives ordinàries. És possible que es reorganitzin grups classe i matèries.

Quant al transport escolar, el Consell Comarcal de la Selva garanteix el servei amb normalitat. Si necessiteu més informació contacteu-hi directament.

Restem a la vostra disposició per a qualsevol aclariment.