Unesco - Comissió per la pau i la solidaritat

ACTES DEL DENIP

Com cada any celebrem el DENIP (Dia Escolar de la No Violència i la Pau). Enguany celebrem el 20 aniversari d'aquesta diada, que va començar l'any 91 arran de la primera guerra del golf.

Les activitats programades són:

Dimecres 26 de gener de 14.30 a 16.20 conferència càrrec del Sr. Arcadi Oliveras al teatre de Sta. Coloma adreçada als alumnes de Batxillerat i CFGS.
Divendres 28 de gener de 12.40 a 13.35 acte conjunt a les graderies del pati amb l'assistència de tots els alumnes d'ESO i representants de Batxillerat i Cicles. En aquest acte es posarà en comú els treballs fets a classe que aquest any giren entorn dels "MURS al MÓN: BARRERES ALS DRETS HUMANS".
Divendres 28 de gener de 16.20 a 17.15 acte conjunt a la sala d´actes i proposta d´una hora de Jocs Interculturals a càrrec d´alumnes de CFGS Educació Infantil.